? ??????????????Last Beat? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??46 Grabs Today. 1212 Total Grabs. ??????Pre
view?? | ??Get the Code?? ?? ?????Lady Like? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??29 Grabs Today. 1244 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Insta BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, September 18, 2009

Laluan ke Mesir

"Jom abang ikut abah pagi nie Abah kena kasi tazkirah subuh di Bagan Serai"
jawab aku "Ok"
aku mencapai kunci kereta milik abah dan menghidupkan kenderaan,

SEPANJANG PERJALANAN

Ini perjalanan yang mempunyai banyak kenangan ketika nak ke Universiti al-Azhar, perjalanan yang memakan masa 1 jam ini menaiki 2 kenderaan yang berlainan untuk sampai ke MADIWA, pertama, aku bergerak dari rumah jam 6.00 pg sampai ke Simpang 4, di Simpang 4, aku terpaksa berebut untuk menaiki Bas bersama pelajar sekolah untuk sampai ke Bagan Serai. aku, Arif dan Afifah lalui ini selama 1 tahun. kemudian aku mengambil lesen motorsikal dan menaikinya bersama Afifah, Arif pula menaiki bas.

Aku pulang ke kampung

6 jam perjalananku dari KUIM ke Taiping, bersamaku Taufik, Alif dan abah, rasa takut juga melalui perjalanan dengan menggunakan AER3306, aku menukar eksober, 2 buah tayar baru dan elayment, barangan ini aku berbelanja sebanyak RM450.00, untuk Tol RM50.00, Minyak kereta sebanyak RM80.00,belanja berbuka puasa RM30.00.